Friss topikok

  • nattivve: Egy régi post hasonló témában... bojtarok.blog.hu/2009/02/12/szakvizsgazas_kezdoknek (2011.09.15. 19:29) Mennyi idő kell a felkészülésre?
  • aladárhárom: @té em: Na igen, nekem is nagyon szüken volt meg a négy hét. (2010.11.19. 09:38) Közérdekű 2.
  • aladárhárom: Egy írásbeli kérdés munkajogból: Debreceni munkáltató öt szerszámkészítővel dolgozik, 58-59 évesek... (2010.11.19. 09:35) C/1 - írásbeli szakvizsga

A Jogi Szakvizsga Bizottság Titkárága mai telefonos tájékoztatása szerint a júliusban beadott kérelmeket most dolgozzák fel, így akik ekkor vagy ezt követően jelentkeztek a jogi szakvizsgára, csak november második felére illetve a decemberi vizsgaidőpontokra férnek be.

Címkék: közérdekű

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jogiszakvizsga.blog.hu/api/trackback/id/tr872367591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi_v 2010.10.30. 15:49:25

Sziasztok!
Azért nekem ez kicsit furcsán jött ki....Szeptember 10 környékén küldtem el a jelentkezésemet, novemberre. Október 22-én érdeklődtem, hogy mégis mi a helyzet. A hölgy, egyébként nagyon kedvesen, azt mondta, a nevemet sem látja a listában, de ne aggódjak, mert a júliusban jelentkezettek vizsgáznak most...Én megnyugodtam, megint toltam a szabadságomon...Aztán most 28-án kaptam egy levelet...november 15. szóbeli, november 18. írásbeli...
Jó, végülis én kértem novembert.
Egyébként Complex jogtárból kinyomtatott, csak a jogszabályszöveget tartalmazó jogszabályt lehet használni?

té em 2010.11.01. 20:27:09

@kalmi_v:
Más is járt így :) Valahogy a négy héttel korábbi értesítést is kezdik elég nagyvonalúan kezelni...
Bármilyen jogszabályt bevihetsz, nincs megkötve, hogy csak nyomdai példány lehet (különös tekintettel arra, hogy a kiírás szerint a vizsga napján hatályos jogszabályszöveg kell, a nyomdai példányok azonban nem mindig tudják tartani a lépést...).
Miből írsz?

kalmi_v 2010.11.02. 22:08:47

@té em:
Büntetőből, ez tűnik könnyebnek. Az jó, ha be lehet vinni, mert beszerezni, nyomtatva, az egy kisebb vagyon, az általad említett hatályosságról, meg arról, hogy a szükségeseknek egy jelentős része nem is kapható, már nem is beszélve....

aladárhárom 2010.11.19. 09:38:13

@té em: Na igen, nekem is nagyon szüken volt meg a négy hét.
süti beállítások módosítása